Nisan Ayında İzlediklerim | 2018
Herkese merhaba. Ara vermeden yazıyı hazırladım. Bu hafta sonuna kadar mayıs ayında okuduklarım ve izlediklerimi de yazmayı planlıyorum. Ki haziran'ın sonuna kadar aklımın bir köşesinde kalıp beni rahatsız etmesin.
Bakalım neler izlemişim.
Mutluluk Zamanı
IMDB Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2017 / Türkiye / 1 saat 48 dakika
Tür: Romantik, Komedi
Konusu: Geçmişiyle yüzleşmeden kendi hayatını mükemmel bir biçimde yaratan Mert’in yanı sıra hayatını geçmişinde yaşadığı deneyimler üzerine inşa eden Ada'nın yolları sürpriz bir şekilde kesişir. Ada'nın ağabeyi Tarık ise kendini hep bir kaybeden olarak görmektedir. Tarık’ın hayatı ise Mert'le tanıştığında bambaşka bir hal alacaktır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Televizyonda görüp kaydetmiştim. Teyzemle hadi film izleyelim dediğimizde açıp izledik. Kiralık Aşk severek izlediğim bir diziydi. Aynı çifti tekrar izlemek keyifliydi. Tabi farklı karakterleri canlandırmışlardı ama güzeldi. Güzel ve keyifliydi, severek izledik. Denk gelirseniz izlemenizi tavsiye edebilirim.
The Son of Bigfoot (Kocaayak ve Oğlu)
IMDB Puanı: 6,1 / 10
Yapım: 2017 / ABD, Fransa, Belçika / 1 saat 32 dakika
Tür: Animasyon, Komedi, Fantastik, Aile
Konusu: Çocukluktan gençliğe adım atmakta olan Adam, yıllardır görmediği babasını bulabilmek için maceralı bir yolculuğa çıkar. Amacına da ulaşır, ancak babası, Kocaayak adıyla bilinen orman yaratığından başkası değildir. Hayvanlarla konuşabilmek gibi özel güçlere sahip Kocaayak, DNA'sının peşindeki şirketten kendini ve ailesini koruyabilmek için yıllarca saklanmıştır. Ancak Adam'ı takip eden şirket, Kocaayak'ı bulmuştur ve kurtulabilmek için baba ve oğul, ormandaki tüm hayvanlarla birlikte savaşmak zorundadır
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Oldukça güzel ve keyifli bir animasyon. Annem ve kardeşimle birlikte izledik ve çok keyif aldık. Animasyon sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum.
Vampire Knight | 1. - 2. Sezon
IMDB Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2008 / Japonya / 2 sezon
Tür: Anime, Aksiyon, Fantastik, Dram, Korku, Romantik
Konusu: Yuuki Müdür Cross’un özel okulunda çocukluk arkadaşı Zero ile birlikte muhafızlık yapmaktadır. Okul gündüzleri insan olan öğrencilere, akşamlarıysa gece sınıfındaki vampirlere hizmet etmektedir. Yuuki ve Zero’nun da görevleri gündüz öğrencilerini, gececilerden korumaktır. Lord Kaname de gece sınıfındadır ve aynı zamanda diğer vampirlere başkanlık etmektedir. Yıllar önce kurtardığı Yuuki’ye karşı ise garip bir ilgi duymaktadır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Daha önce başlayıp yarım bırakmıştım. Fullmetal Alchemist'in animesine başlamadan önce bunu bitireyim dedim. Şimdi dönüp baktığımda hakkında tek düşündüğüm fazla sevemediğim oldu. Zaman kaybıydı.
Dexter | 4. - 5. SezonIMDB Puanı: 8,7 / 10 Yapım: 2006-2013 / ABD / 8 sezon
Tür: Aksiyon, Bilim kurgu, Gerilim
Konusu: Yumuşak huylu Dexter, gündüzleri Miami polisi için çalışan bir adli tıp görevlisi, geceleri ise, sadece katilleri hedef alan bir seri katildir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
4. sezonda baba ve eş olmayı öğrenmeye çalışan bir Dexter izliyoruz. Güzel bir sezondu. Sonu epeyce üzdü.
5. sezonda ise 4. sezonun sonunda gelişen olayın ardından Dexter'ın bocalamasını, kendini iyileştirmesini ve kendini 3. sezondaki fiyasko partnerden sonra yeni bir partner ile çalışma içinde bulmasını izliyoruz. Benim severek izlediğim bir dizi.
Benim izlediklerim bunlardı. Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.
Sevgiyle kalın...
Ben de beşinci sezonuna yeni başladım Dexter'in.
YanıtlaSilSüper, keyifli seyirler öyleyse. 😄
SilBu listede 4 te 0 yaparak rekor kırdım sanırım :)))
YanıtlaSilOlsundu, daha nice filmler. Sen hele bir mayıs ayında izlediklerim yazısı gelince bir bak, 15-20 küsür filmden mutlaka izlediğin ve ilgini çekecek olan vardır.😅
Silooo hiçbirini mi izlememişim yaa:((
YanıtlaSilOlsun... :)
SilValla ben de bu ay seçkilerden hiçbirini izlememişim ama mayısta 15-20 film izlediysen kesin ortak filmlerimiz çıkar :-)
YanıtlaSilAynen kesin çıkar. :)
Silmutluluk zamanı nı izleyim tişkir :)
YanıtlaSilRica ederim, keyifli seyirler.. :)
Silizlediim tatliş filmdi :)
SilSevindim. 😄
SilVampire Knight gerçekten tuhaf bir anime :D bir de ben onu 12 yaşımda izlemiştim. Full Metal Alchemist: Brotherhood izleyin mutlaka. Ve Dexter kalp ben. Bende orphan black izledim.
YanıtlaSilDimi, oo baya küçükken izlemişsin. :D İzleyeceğim mutlaka. :D Orphan Blak benimde listemde. Kısmet bakalım ne zaman izlerim. :D
Sil