Seri Kitapları Seri Okuyoruz | Okuma Etkinliği


Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben çok iyiyim. 😊 Evet ben yine bir okuma etkinliğine katıldım. Şule ablanın oluşturduğu bu etkinlik 20 Aralığa kadar sürecek. İstediğiniz zaman sizde bize katılabilirsiniz. Detaylı bilgi için buraya tıklayın.

Bu etkinlikle birlikte yarım kalan serilerimi tamamlayıp yıllık okuma hedefime daha çabuk ulaşmayı umuyorum.. Hadi birlikte neler okumayı planladığıma bakalım. 😊



Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları Serisi - Ransom Riggs (2 - 3)

İlk kitabını uzun zaman önce okumuştum. Kitabın çok orjinal bir konusu var ve çok severek okumuştum.



Fısıltı Serisi - Becca Fitzpatrick (2..)

Evet bu seriyi hala okumadım. Sadece ilk kitabını okumuştum ve elimde son iki kitabı yok. Şimdilik ikinci kitabı bu listeye dahil ediyorum. Diğerleri de okunabilir tabii.. 😁



Harry Potter Serisi - J. K. Rowling(6 - 7 - 8)

Aslında 7. kitabı ta ortaokul zamanlarımda okumuştum ama o zaman hünüz 7 kitaplık bir seri olduğunu bilmiyordum. Filmi çıkmadan önce okuduğum için çok şanslıyım. Okumadım tek kitabı Melez Prens olsa da Ölüm Yadigarlarını tekrar okumak istiyorum. 😅



Öteki Dünya / Ayın Kız kardeşleri  Serisi - Yasmine Galenorn (4 - 5 ... )

Goodreads'ten gördüğüm kadarıyla 21 kitaplık bir seri ama Türkçe'ye kaç tanesi çevrildi bilmiyorum. Ben ilk üç kitabını okudum ve bu yıl içinde en az iki kitabını okumayı planlıyorum. 😋


Karanlık Zihinler Serisi - Alexandra Bracken (2 - 3)

Burada bahsettiğim gibi bu serinin ilk kitabına bayılmıştım. Serinin diğer kitaplarını okumak için de sabırsızlanıyorum. 😄



Lux Serisi - Jennifer L. Armentrout (2 - 3 ..)

Evet yine herkesin okuduğu ama benim sadece ilk kitabını okuduğum bir seri. 😂🙈 Elimde ikinci kitabı mevcut onu kesin okurum artı üçüncü kitabı da bu yıl içinde okurum diye düşünüyorum. 😊



Melez Sözleşmeleri Serisi - Jennifer L. Armentrout (2 ..)

Bu da yine ilk kitabını okuduğum ama devam etmediğim bir seri. Bu yıl içinde en az bir kitabını okudurum herhalde. 😂



Penryn & the End of  Days Serisi - Susan Ee (2 ..)

İlk kitap olan Meleğin Düşüşü'nü severek okumuştum. Nedense devam etmemişim bu seriye. 😂



Tatlı Serisi - Wendy Higgins (2 ..)

Severekte okumuşum aslında neden devam etmedim bende bilmiyorum.. 🙈



Alienated Serisi - Melissa Landers (2 ..)

İlk kitabı yine severek ve eğlenerek okumuştum. Bu yıl içinde 2. kitabını okurum diye düşünüyorum. 



The Originals; Anlatılmamış Hikaye - Julie Plec (2 ..)

İlk kitabını bayıla bayıla okumuştum. Klaus'u kitapta okumak onun düşüncelerini okumak harikaydı. İkinci kitabı elimde var, bu yıl içinde kesin okuyacağım. 😍 İlk kitabın yorumu burada.



Yaratık Avcısı Serisi - Rick Yancey (2 ..)

İlk kitabı çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesiydi. İkimiz de kitabı bayılarak okumuştuk. O sıra serinin devamı çıkmamıştı. Sonra kapağını değiştirerek tüm seriyi bir çıkarttılar. en azından 2. kitabı okumayı planlıyorum. 😊 İlk kitabın yorumu burada.



Uyumsuz Serisi - Veronica Roth (1,5 - 3)

İlk iki kitabı Gençlik Merkezi'nin kütüphanesinden alıp okumuştum. Şuan da 3. kitap olan Yandaş'ı okuyorum. Etkinlik dahilinde ilk kitabımı okuyorum bile.😁



Labirent Serisi - James Dashner (2 - 3)

İlk kitabı aynı şekilde kütüphaneden alıp okudum. Serinin diğer kitaplarını da kütüphaneden alıp okuyacağım. 😊



Buz ve Ateşin Şarkısı - George R. R. Martin (1 ...)

Geçen yıl aldığım ama henüz okumadığım bir kitap. Şuan kardeşim -hala- okuyor. Hele bir bitirsin bende okuyacağım inşallah. 😂

Elimde olmayan ama okumak istediğim serilerden bazıları da Yüzüklerin Efendisi ve Fi-Çi-Pi serileri.

Şimdi geri dönüp bir baktım da epey bir seri varmış yarım kalan. 🙈 Burada listelediklerimin hepsini okursam yıllık hedefimi rahat yarılarım. 😂

Sizin içlerinde okuduğunuz, okumak istediğin kitaplar var mı? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.. 😊


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bayan Peregrine, Uyumsuz, Labirent ve Karanlık Zihinler'in serilerini bitirmişim :) Diğerlerini okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmetse bende bitireceğim. 🙈 Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal..💙

      Sil
  2. Maşallah baya bir seri varmış :D Ama dikkatimi çekti neden hep ilk kitapları okuyup bıraktın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe evet baya çok, bende listeleyince fark ettim. 😁🙈 Yanılmıyorsam bir kaç serinin ilk kitaplarını aynı zamanda almıştım. Bir sürü kitap çıkıyor şunu okuyayım bunu okuyayım derken baktım seriler kalmış öylece. 😂😂

      Sil
  3. popüler kültür kitapları hiç ilgimi çekmiyor. harry potterı bile henüz izlemişken, okumaya dayanabileceğimi sanmıyorum :( bence daha farklı kitaplara yönelme vaktidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum. Harry Potter'ın kitapları filmden çok çok daha güzeldir aslında. Filmi sevdiysen hemen olmasa da ilerde okumanı tavsiye ederim. Hatta izlemediğin filmleri varsa önceliği kitaplarına vermeni tavsiye ederim. :) Bence de, her tür kitaba bir şans verilmeli. Bende şimdilerde kişisel gelişim kitaplarını ve birazda şiirleri okumaya başladım. :) Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal.. :)

      Sil
  4. Labirent serisini ben de okumak istiyorum. Bu arada geçen cuma son isyan vizyona girdi izlemek istersen haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş bende kardeşimden duydum. :) Eğer kitabını, film vizyondan kalkmadan okuyabilirsem gidip izlemeyi planlıyorum. :D Kardeşim sağolsun kitabı okumamı beklemeden zorla götürüp izletmişti filmleri. :D Ben ilk kitabı severek okudum. Umarım sende okurken seversin. Bilgilendirme ve yorum için teşekkürler, sevgiyle kal. :)

      Sil
  5. maşallah. serilerden kaçıyorum ben ama armentrout'ları da okumak istiyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh 😅 niye ki kaçma seriler güzeldir. 😄 Lux serisi güzel başkarakter kız kitap bloggerı seversin bence 😉

      Sil
  6. Allah'ım ne çok kitap. Sen bunları okusan zaten birinci olursun :-)

    Harry Potter en sevdiğim seridir. Birkaç yıl sonra baştan sona okumayı düşünüyorum. Taht Oyunları'nın son iki kitabı hariç hepsini okudum. O da çok güzeldir. Tavsiyem ara vermeden kitaplarını yakın zaman içinde okuman. Yoksa karakterler ve neler olduğu unutulabiliyor. Fi, Çi, Pi serisi ve Yüzüklerin Efendisi benim de okuma listemde.

    Katıldığın için teşekkürler. Hepsini ve daha fazlasını okursun umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh dimi yaa baya abartmışım 😂

      Son bir kaç senedir felsefe taşını her sene okudum gibi oldu bu senede okurum herhalde 😂

      Diziyi önce izlediğim için unutacağımı zannetmiyorum. Kardeşimde taht oyunlarının ayaklı kütüphanesi maşallah. Unutursam hatırlatır 😂😂

      İnşallah, hepimize bol okumalar öyleyse. 😘 Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal.. 💙

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison