Şu Sıralar Neler Oluyor? #5

Şu Sıralar Neler Oluyor? #5

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben iyi ve yoğunum... 😁 Ekim ayına girmemizle başladı bu yoğunluk.

Eylül ayı benim için bir geçiş dönemi gibiydi. Ne yaptım nasıl geçti hiç bilmiyorum. Ama Ekim ayına ve nihayet sonbahara girmemizle her şey bir düzene oturuyor gibi sonunda. 

Bizim burada, Bağcılar'da, Gençlik Merkezi'miz var. Ve buraya 16-25 yaş arası herkes kayıt olabiliyor. Oldukça yararlı ve güzel faaliyetleri var ki buna üniversite sınavına hazırlık dersleri (ygs - lys) de dahil. Üstelik ücretsiz. 😋

instagram: bayansafirmaviBilenler bilir geçtiğimiz ygs sınavına girmiştim ancak istediğim sonucu alamamıştım. Bu nedenle, başta kendimce hazırlanmaya çalışsam da açık öğretim mezunu olduğum için hiçbir şey bilmemem yüzünden pek çalışamıyordum. Ki kuzenimden Gençlik Merkezi'nin ücretsiz hazırlık dersleri olduğunu öğrendim. Yazın hızlandırılmış kursa katıldım ve sadece birkaç hafta gidebildim. 

Okulların açılmasıyla tekrar en baştan, sınava kadar olacak olan hazırlık derslerine de yazıldım.. Geçen hafta pazartesi sınıf yerleştirme denemesi vardı ve dersler çarşamba günü başladı. Ancak ben halamın ameliyat olması nedeniyle onlarda kalıp kuzenlerime bakmak durumunda kaldım. 


instagram: bayansafirmavi
Ve böylece bu hafta tam olarak derslere ve öğrenciliğe geri dönmüş oldum. 😁 Geçen hafta gidemediğimden, notları etraftan toparladım ama temize geçmem gerekiyor. Her ay yapılacak olan denemede netlerimi arttırmam gerekiyor, bol bol soru çözmem de gerekiyor tabii... Yani anlayacağınız yapacak, çalışılacak çok şey var ve bu süreçte oldukça yoğun olacağım gibi gözüküyor. 😅 Yani demem o ki buralarda olamazsam çokta şey etmeyin... 😂

Tabii bir de bunun yanında bol bol kitap okumaya çalışıyorum  ki sayısal derslerin arasında kitap okumazsam çıldırabilirim. 😋


instagram: bayansafirmavi
Şuan Sherlock Holmes Korku Vadisi'ni okuyorum ama bitmek üzere. Bugün biter muhtemelen.. 😊 Dün kitabımı evde unutunca Gençlik Merkezi'nin kütüphanesinden de Uyumsuz'u aldım. Biraz okudum, Sherlock Holmes'ü bitirince devam edeceğim ona da. 😊 Dizi olarak da Supergirl'e başladım. Tabii sezon sezon dizi bitirmek mazide kalınca bölüm bölüm izleyip bitiririm bir ara.. 😂

Bende durumlar böyle... Siz neler yapıyorsunuz, neler okuyup, izliyorsunuz? Anlatın bakalım.. 😊


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Metehan da okul, dersane ve bol testlerin arasında inatla kitabını yanında taşıyor, mola verip dinlenmeden sınava hazırlanılmaz nitekim :)

    Allah zihin açıklığı versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, maaşallah. :) Bende öyleyim, okumaya fırsat bulamasam da o kitap yanımda olacak illa. :)

      Çok teşekkür ederim, sevgiyle kal. :)

      Sil
  2. başarılar dilerim :) derslere asıl, dizileri boşver derim ben. ama kitap oku. kitap bilinmezlikler koridorunun ışığıdır derler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizileri pek bırakamıyorum yaa.. Ama yinede azaltıyorum :D Kitapsız asla! :D Çok teşekkür ederim, sevgiyle kal. :)

      Sil
  3. Üniversite sınav sistemi de değişti. Allah yardımcın olsun, bu devirde öğrenci olmak da zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artısı hazırlanabileceğim süre uzadı. :) Öyle gerçekten, çok teşekkür ederim güzel yorumların için. Sevgiyle kal..

      Sil
  4. Ne güzel onca yoğunluk arasında kitap okumaya vakit ayırabiliyorsun :)
    Ben bu aralar kitapları biraz dışladım sanırım ama bol bol dizi izliyorum.
    Bir de uzun uzuun yürüyüşler yapıyorum sonbahar keyfi olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 sayfa da olsa kardır deyip taşıyorum yanımda sürekli. :)
      Bende dizileri azaltıyorum malum..
      Evet yürüyüş yapmayı bende çok severim, hava serin olsa da güneş yüzünü gösterirken. :)
      Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal... :)

      Sil
  5. oleey hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison