Cuma, Aralık 02, 2016

Haziran Ayında Okuduklarım | 2016

Haziran Ayında Okuduklarım | 2016

Herkese merhaba, nasılsınız? Ben yorgun olmakla beraber iyiyim. Birkaç gündür bu yazıyı yazmaya uğraştığımı söylesem yeridir. Tüyap'tan bir iki gün önce laptobun touchpad'i bozuldu. taktığımız farede çalışmayınca bilgisayarda hiçbir şey yapamaz olduk. Şimdi ise evdeki klavyeyi takıp sayı tuşlarını fare gibi kullanıyoruz. Bulabildiğimiz tek çözüm bu oldu şimdilik. Biraz yavaş olsa da idare etmek gerekiyor. Bilgisayarda dosya ve kurulu program fazla olunca format atmak iyi bir çözüm değil maalesef. Neyse, öyle işte...

İşler de yoğun, yarın - yani siz bunu şimdi okuduğunuz için bugün- envanterimiz var. Yani mağazadaki bütün ürünler sayılacak. Muhtemelen saat gece 12'ye kadar işte olacağım.. Bayağı yorucu olacak... Öyle işte... Sizde ne var ne yok?

Haziran ayında okuduklarıma gelecek olursak... (Haziran geçeli çok oldu biliyorum ama blogumu kendime bir kayıt olarak kullandığım için geçte olsa bu yazı serisini bu ay bitmeden tamamlayacağım..)

New Moon - Stephenie Meyer
Yeni Ay - Stephenie Meyer
Sayfa Sayısı: 440
Puanım: 5

Seviyorum bu seriyi ben ya.. Kitap okumada miladım olduğundan olsa gerek. Söyleyecek bir şeyim yok. Okumayanınız yoktur eminim. Varsa da e okuyun bir zahmet... 😜
Hobbit - J. R. R. Tolkien
Hobbit - J. R. R. Tolkien
Sayfa Sayısı: 312
Puanım:

Bu adamda ki hayal dünyasına bayıldım. Adamda ne kafa var ya... Kitabın her sayfası dolu dolu. Öyle ki günde bir iki sayfa okusan bile yetiyor. Orta dünyayı çözebilmek içini yani en azından kitapta geçtiği kadarını anlayabilmek için, yavaş yavaş, sindire sindire okudum kitabı. Daha öncesinde filmlerini tam izlemediğim için mutluyum. Ve kesinlikle Orta Dünya'ya adım atmak istiyorsanız bu kitapla başlayın derim. 😉
Ayrıntılı yorumu gelebilir.
Gizli Ev - Dean R. Koontz
Gizli Ev - Dean R. Koontz
Sayfa Sayısı: 317
Puanım: 5

Elimde biraz sürünmüş bir kitap olsa da çok sevdim. Çok başarılı ve orjinal bir kurguya sahip. Dilin sadeliğide akıcı okunmasını sağlıyor. Karakterler de çok başarılıydı. Özellikle Regina^'ya bayıldım. Psikopatımızı da sevdim gibi ya bilemiyorum. Karakter olarak çok iyi kurgulanmış sevdim o yüzden sanırım.. Kitap gerçekten çok iyi gerilim ve gizem seviyorsanız okuyun derim.. 😉
Ayrıntılı yorumu gelebilir.
Şurimşine - Gülsen Kılıçaslan
Şurimşine - Gülsen Kılıçaslan
Sayfa Sayısı: 518
Puanım: 4

Bu kitap hakkında pek bir şey hatırlamıyorum. Durun bir dakika... Kitabı karıştırıp geleyim...😁 Kitabı genel olarak sevdim. Kitabı merak edip okuma sebebim erkek karakterin Trabzonlu olmasıydı. Ki bilmeyenleriniz varsa ben yarı Trabzonluyum ve Trabzonu çok severim.. E haliyle Karadeniz karakterlerini okumaktan da büyük zevk alıyorum. Esas oğlanımız tam bir Karadeniz erkeği gibi olmasa da yeterince yazılmıştı. Akıcı bir anlatıma da sahipti. Gayet kefiyle okudum. Merak edenlere tavsiye ederim. Tabii indirimde rastlarsanız. Yoksa fazlada şey etmeyin yanii.. 😂
Ayrıntılı yorumu gelebilir.
Toplam okuduğum sayfa sayısı: 1587
Ortalama günlük okunan sayfa sayısı: 53 (yaklaşık)

Evet.. Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın..

Dipnot: Diğer yazılar da en kısa sürede gelecek inşallah. Bir yere ayrılmayın.. 😋

Dibin dibi not: Yav faresiz ne zormuş.. İnanın bir saatten fazladır şu yazıyı hazırlamaya çalışıyorum. Saat şuan tam gece 01:37. Sabah erken kalkıp işe gideceğim ve gece 11-12'ye kadar çalışacağım ama sizi ve  blogumu özlediğimden buradayım. O yüzden yazıyı okuyanlar bir ses versin hele. 


Sevgiyle Kalın...
Sevgiyle Kalın...

13 yorum:

  1. Buradaki kitaplardan Hobbit bende de var ama bir türlü fırsat olmadı okumak, elimdeki kitaplar bittiğinde okuyacağım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi okumalar öyleyse.. 😊 Okuduğunuz takdirde kitap hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.. 😊 Sevgiyle kalın..

      Sil
  2. Okuldayken benim de farem bozulmuştu çıktı alana kadar akla karayı seçmiştim. Tab tuşlarını falan kullanmıştım ilk defa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavye kısayollarını genel olarak kullanıyordum zaten de bu kadar da değildi. Şimdilik böyle idare edeceğim, yakında bakacağım inşallah bir çaresine.. Rahatlığa fana alışmışız bunu görmüş olduk en azından.. 😊 Yorum için teşekkürler, sevgiyle kal.. 😘

      Sil
  3. Herkes kitap bitirirken ben konu anlatimli test kitaplari bitirdim. Onlarda kitaptan sayilir miii?? 😁 Son 1 ay da hic kitap okuyamayan ben bunun acisini cikartacagim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılır sayılır, okul da önemli sonuçta.. 😁 Çıkart tabi canım, bol bol oku 😘 sevgiler..

      Sil
  4. Bu aralar ben de yoğunluktan blogumu ve takip ettiğim blogları ihmal ettim ama bu haftadan itibaren arayı kapatırım diye umuyorum.

    Alacakaranlık serisini okuyalı yıllar oluyor. Ben de kitaplarını sevmiştim. Serideki favorim üçüncü kitap: Tutulma.

    Hobbit bende de var ama onu okumayı yeni yıla bırakacağım çünkü Hobbit'i bitirdikten sonra direkt Yüzüklerin Efendisi'ni okumak istiyorum.

    Bilgisayarının sorun çıkarmasına üzüldüm. Umarım en kısa zamanda sorununu halledersin, biz de yeni yazılar okuyabiliriz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bende çok ihmal ettim. Şimdilik diğer blokları okumaya vaktim olmasada en azından kendi bloguma dönüş yaptım.

      Alacakaranlığı okuyalı benimde bayağı olmuştu. Bi tekrar okuyayım dedim. 😁 Seride favorim hangi kitap bilmiyorum ama Jacob'ın olduğu her sahne favorim 😍

      Bende henüz yüzüklerin efendisini alamadım, alayım bi hemen başlayacağım. 😊

      Sağol canım, inşallah düzelir kısa zamanda. 😊

      Kocaman sevgiler.. 😘😘

      Sil
  5. gizli ev okudum koontz bütün kitapları dehşetli yaaa :) işlerinde de kolaylıklaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa bayağı dehşetli 😁 diğer kitaplarını da okuyacağım tavsiye ettiğin var mı? 😊 Teşekkürler deep 😘

      Sil
    2. onlar yoktu
      tik-tak
      maske
      hiçbirşeyden korkma
      şeytan tohumu
      kara büyü
      fanatikler
      kurbanlar
      nöbet
      yabancılar
      gecenin maskesi

      bi dene işte bunlarııı :)

      Sil
    3. Tamamdır, mutlaka bakacağım.. 😊 Çok teşekkürler, sevgiyle kal. 😘

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com