Haftanın Blogu: Demeter'in Güncesi

Haftanın Blogu: Demeter'in Güncesi

Merhabalar, nasılsınız? Ben iyiyim ve yine-yeni-yeniden stajdayım. Şu yazı dizisini stajda olmadan yazacağım günleri iple çekiyorum resmen. Blogda yazılacak yazılar birikiyor ve ben yazmaya fırsat bulamıyorum. Öyle ki henüz Bloggerlar Okuyor etkinliği kapsamında okuduğum 1984'ün yorumunu bile giremedim. Biraz çalıştıktan sonra ara verip bu yazıyı gireyim dedim. Sonra yine işe döneceğim. Fırsat bulursam da 1984'ün yorumunu girmeye çalışacağım. ^^ Bende durumlar böyle... (Pek bir fark yok gerçi monoton hayatıma devam..:D ) Sizde durumlar nasıl?

Bu haftanın bloguna gelecek olursak...

Demeter'in Güncesi

Bu haftanın blogu Demeter'in Güncesi oldu. Ecenur'u (blogun sahibi) ben Baldanberi'den Gizem sayesinde keşfettim. Snapchat'te bir iki sefer bahsedince takibe aldım. Oldukça keyifli ve komik snap'lerinden  sonra blogunda bir iki yazısını okuduğumda çok sevdim. Bundan sonra da severek takip edeceğim bloglardan. Sizlerde Demeter'in Güncesi'ne bir uğrayın derim. Hatta uğramakla kalmayın birde takibe alıp yorumda yapın. :D 

Dip not: Beni de Snapchat'ten takip edebilirsiniz tabii. :D Snapchat adım: bayansafirmavi 

Dibin dibi not: Gene çenem düştü biliyorum ama birde şunu söyleyeyim: lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. :D 

Sevgiyle Kalın...
Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

  1. OH MY ALLAHIM! Günümün müthiş haberi bu oldu denilebilir, gerçekten bu beni çok sevindirdi, ne desem bilemiyorum, çok teşekkür ederim, duygulandım ben😇😻

    YanıtlaSil
  2. aa izlemiyormuşum hemen takibe aldım..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler tanıtım için.
    Takibe aldım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison