Double S 301 - Eternal 5

Double S 301 - Eternal 5

Merhaba arkadaşlar. Bugün beni çok mutlu eden bir şeyi paylaşmak istedim.

Bilenleriniz vardır SS501'i. Ben çok uzun zamandır TripleS'im -Fanlarına verilen ad- ve yaklaşık 7 yıldır solo olarak çalışıyorlardı. Grubun iki üyesi - Kim Hyun Joong ve Park Jung Min- şuan askeri görevlerini yerine getirdikleri için tam grup olarak dönüş yapamasalar da bu üçlü -Heo Young Saeng, Kim Kyu Jong ve Kim Hyung Jun- yakın zamanda dönüş yapacaklarını duyurmuştu.

Ve beklenen an geldi. Dün gerçekleşen Showcase ile birlikte mini albümün şarkıları da yayınlandı. Bu gerçekten çok uzun zamandır beklenen bir andı.
Bu zamana kadar Double S'i destekleyen bütün TripleS'lere çok teşekkür ederim. Umudunuzu yitirmediğiniz ve beklemekten vazgeçmediğiniz için. Ayrıldılar sözlerine, tüm karalamalara rağmen dimdik ayakta durduğunuz için teşekkürler.

Ayrıldılar diyerek desteklemeyi, beklemeyi bırakanlara ve tüm karalamalara karşı Double S sözünde durup - buna dair hiçbir şüphem yoktu- şimdilik üçlü olarak harika şarkılarla geri döndüler. Şarkılar ve klipler çok çok iyi. :) Mutluluğumu, sevincimi anlatmamın hiç bir yolu yok.
Şimdi şarkılara bir bakalım...

PAIN

DIRTY LOVE

21GRAM
En çok merak ettiğim buydu. Çünkü bu şarkıyı Young Saeng, Steven Lee ile birlikte yazmış. :)

SAXOPHONE

바빠서 미안해 

Evet, şarkılar bunlardı. Çok harika değil mi? Bu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizden ufak bir ricam olacak. En azından 1 kere bu videoları sonuna kadar izlemeniz. Böylece SS301'e destek olmuş olacaksınız. Şimdiden çok teşekkür ederim. :)

Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

  1. Çok çok mutluyum ama Hyun Joong'u da görmek isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bugün videoları izlerken kendilerini 301 olarak tanıtırken buruk bir mutluluk yaşadım. İnşallah yakın zamanda hepsini bir arada göreceğiz :)

      Sil
  2. Çok mutlu oldum. Kore denince ilk akla gelenler.Askerden umarım en kısa zamanda dönerler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison