Şu sıralar neler oluyor… #2


Resim alıntıdır. 

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben çok iyiyim. Bu aralar keyfim oldukça yerinde. Biliyorum blogla fazla ilgilenemiyorum. Kitap yorumu girmek istiyorum fakat kitapların okunmasının üzerinden epey bir zaman geçti ve açıkçası yorumumun yeterli olacağını sanmadığımdan girmedim. Ayrıca şöyle bir nokta da var ki oda bir aydan fazladır aynı kitabın elimde sürünüyor olması. ASlında kitap harika ve reading slumpta da değilim ancak kitap hem ağır ilerliyor hem de gün içinde pek fazla okumaya fırsat bulamıyorum. Genelde staja gidip gelirken o 15 dakikalık vakitlerimde minibüste okuyabildiğim kadarıyla işte. Ama bu hafta kararlıyım. Kendimi zorlayıp  okuyacağım.

Stajda çok iyi gidiyor. Zorlanmıyorum açıkçası, hatta test çözebileceğim vakitlerimde oluyor. Sınava hazırlandığımdan bahsetmiştim. Aslında bu seneki YGS’ye hazırlanacaktım fakat baktım çok az bir zamanım var ve temelim çok zayıf, bende gelecek sene girmeye karar verdim. Öyle işte. Bu aralar rutinim böyle staj-okul-ev üçgeninde geçiyor.

Birde size beni çok heyecanlandıran bir haberim var. Vlog çekmeye karar verdim. O yüzden çok heyecanlıyım.İlk videom Tüyap kitap fuarından sonra gelecek orda olanlardan ve aldığım kitaplarla ilgili bir video olacak birde fuarda vlog çekmeyi planlıyorum onuda ikinci videom olarak yayınlamayı düşünüyorum. Öyle işte.. Çok heyecanlıyım. Youtube kanalıma buradan ulaşabilirsiniz. Abone olursanız çok sevenirim.
Şimdilik bu kadar.. Görüşmek üzere..

Sevgiyle kalın…

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison