Temmuz Ayında Okuduklarım

Temmuz Ayında Okuduklarım


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben birkaç gündür daha iyiyim. Bu aralar blogda yazı yazmayı daha bir ister oldum. Birkaç gündür bloglarda gezip, youtube da videolar izliyorum. Aynı zamanda Zehir Ustasını okuyorum ki müthiş ilerliyor. Birde daha önceden birkaç kez başlayıp tekrar bozduğum 1000’lik puzzle’a başladım. Öyle işte… Siz neler yapıyorsunuz? Yazın, konuşalım lütfen. :)

   Bundan sonra her ay düzenli bir şekilde okuduklarımı sizlerle paylaşacağım. Bu ay sadece 4 kitap okuyabilmişim. Bakalım bakalım…

# Görünmez Kadınlar Ülkesinde – Qanta Ahmed 5 PuanYorumu gelecek.
# Hilekar – R. Gaye Önel 4 Puan | Yorumu gelecek.
# Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt 5 Puan | Yorum
# Küçük Prens – Antoine de Saint-Exupéry 5 Puan | Yorum gelmeyecek.

   Benim bu ay okuduklarım bunlardı. Elimde bir sürü yorum girilecek kitap var en kısa zamanda bir kitap yorumuyla geri döneceğim.

Sevgiyle Kalın…

Yorumlar

  1. kitap tutkusu bambaşka bişeyyy

    bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum mutlaka bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison