Kitap Yorumu: Satılık - İlknur Birdal

Satılık – İlknur Birdal


Sayfa Sayısı: 472
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Postiga

Arka Kapak
Her aşk kendi sınavıyla cebelleşir.
Devran ve Hüzün...

Onların yolu bir bar kapısında kesişti. Kader hiç ummadıkları anda, hiç ummadıkları bir yerde onları bir araya getirdi. Hayatın karşısında yeteri kadar kırılan kalpleri yeni bir serzenişi daha kaldırabilecek miydi?

Hüzün'ün korumak istediği kalbi, Devran'ın hayatını karmaşalar içine sürükleyen sırları vardı. Pis bir barın üst katında sahip olduğu kızın hayatının bilmecesi olacağını hiç hesaplamamıştı.

Sırlar ortaya çıktıkça değişen hayatlara, her aşkın kendi içinde verdiği savaşlara şahit olacaksınız.

"Sana sahip olmak hayatımda yaptığım tek doğruydu. Söylemesi biraz tuhaf olsa da, hayatım boyunca satın aldığım en güzel hediyesin."

"Sen benim başıma gelen en güzel yanlıştın. Seni Seviyorum Devran... Mutluluk benim için senin dudaklarının arasında ve sen bu gece sadece beni sevdiğini fısılda..."


Alıntılar

Eğer aşk; bir dokunuşla, bir bakışla kalbinin yerinden çıkması için savaş vermesiyse evet aşıktı.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Genç kadın telaşla Umut'u susturmaya çalıştı. Soru sorduğu için bir yandan da kendine kızmayı ihmal etmedi. Ne vardı sanki ağzını açacak?
"Artık susmak istemiyorum Aysel..."diyen Umut sesini tekrar yükseltti.
"Seviyorum be seni. Vallahi bak! Öldürüyorsun beni. Sen kaçtıkça, benden uzaklaştıkça buram acıyor lan." dedi kalbine vurarak. Sonra çaresizlikle ekledi. "Niye kaçırıyorsun lan benden?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Delirmiş olmalıydı herhalde? Bir külah dondurmayı mı kıskanıyordu? Hüzün'ün atılıp, dondurmayı almasını ve iştahla yalamasını dehşetle izledi. Emir'in kahkahasıyla sinirle genç adama baktı. Gülecek ne vardı Allah aşkına? Ya da o dondurmanın içinde ne vardı? Bu kadar iştahla yemesinin nedenini merak ediyordu. Altı üstü dondurmaydı işte. Kendisinden değerli bir külah dondurma!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
"Endişelisin," dedi gözlerini Hüzün'den ayırmadan.
"Sen de," diye ekledi genç kız, gözlerini yosun yeşilinden bir an olsun çekmeyi düşünmeden.
"Korkuyorsun."
"Senin kadar."
"Heyecanlısın."
"Senin gibi."
"Beni seviyorsun," dedi Devran oyununa devam ederek.
Hüzün kendini bir büyüye kaptırmış gibi duraksamadan ekledi.
"Senin beni sevdiğin gibi..."


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Tam bir aydır yokum ortalarda değil mi? Özlediniz mi beni? Üzgünüm bayağı boşladım buraları. Biraz üşengeçlikten kaynaklanıyor aslında. Kitaba fotoğraf çekeceğim diye oyalandım çektikten sonrada onu bilgisayara atmaya üşendim falan filan. Öyle işte… Siz neler yaptınız ben yokken? Yorum atın, mail atın konuşalım ya valla. :) Neyse gelelim kitabımıza…

   Evet kitabı okuyalı bir ay kadar oluyor ama hala hatırlıyorum.. Unutmak ne mümkün. Bilenler vardır belki bu kitap daha önceden internet üzerinden yayınlanıyordu ki bende o zamanlar bir kısmını okumuştum. Sonra iş okul derken pek okuyamadım ki kitap olacağını öğrendiğim zamanda iyi ki okumamışım dedim. Kitaba başladığımda en fazla 150 sayfasını falan biliyorumdur diye düşünmüştüm ama baya baya 200-300 sayfasını okumuşum zaten önceden. Ama tabii düzeltilen kısımlar falan vardı.

   Kitabı zaten çok beğenmiştim ki tekrar okuduğumda daha da çok sevdim. İlknur ablanın kalemini çok çok seviyorum. Karakterlerinin her biri ayrı bir güzel. Ana karakterler Devran ve Hüzün olsa da Umut&Aysel ve Emir&Asi çifti de çok keyifle okunuyor.

   Okuduğum birkaç olumsuz yorum vardı kitap hakkında ama ben çok takılmadım. Belki İlknur ablaya ve kitaplarına olan sevgim yüzündendir bilemiyorum. Kitap oldukça akıcı ve bol bol olaylı bir kitaptı. Çok fazla olay yaşanması sadece son sayfalarda biraz yordu beni o kadar.

   Onun dışında olayların ve kişilerin birbiriyle bağlantısı ve düzeni çok güzel işlenmişti. Kitabın konusuna değinmiyorum çünkü bir başlarsam duramayacağımı biliyorum. Ayrıca yakın zamanda Karanlığın Külleri de çıkacak duymayan kalmasın… :)

   Evet okumanızı tavsiye ederim, ben çok sevdim umarım sizde seversiniz.

Puanım

Sevgiyle Kalın…

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison