Haftanın Blogu: Mürekkep İzleri


Merhabalar, nasılsınız? Ben iyiyim fakat çook sıkılıyorum. Şu staj illetinden bir kurtulabilsem kına yakacağım -desem de inanmayın. Kınayı hiç sevmem. :P Belki bir hint kınası olabilir tabii. :D 

Ben dün bu yazıyı girmeyi nasıl unuttum bilmiyorum. Aslında aklımdaydı fakat öğle molasından sonra bayağı bir yoğun geçince unutmuşum. Sabah işe geldiğimden beri de bu yazıyı girmeye çalışıyordum. Fakat nedendir bilinmez genel olarak bir internet bağlantısı sorunu vardı. Neyseki sonunda halloldu. Bende işe koyulmadan önce bu yazıyı gireyim dedim. ^^

Öyle... Sizde ne var, ne yok? Yazın yoruma, azıcık sohbet edelim. ^^ 

Bu haftanın bloguna gelirsek... 

Evet, bu haftanın blogu Mürekkep İzleri! Ben River'ı bir keşif etkinliğinde keşfetmiştim. (Nasıl bir cümle olduysa artık :P) Gerçi eminim bir çoğunuzda tanıyordur Riv'i. Ben kendisini pek tanımasam da şu kısa zamanda görebildiğim kadarıyla gerçekten çok samimi ve içten bir blogu var. Severek takip ettiğim bir blog. Eminim ki sizde severek takip ediyorsunuzdur. Ha eğer ki bu yazıda onu ilk defa görüyorsanız o halde bir koşu bloguna uğrayın derim. ^^

Dipnot: Blogları gezip yazıları okumayı çok özledim. Bu hafta sonu, eğer fırsat bulabilirsem bütün günümü bloglara ayırmak istiyorum. Yoksa güzel yazı başlıklarını görüp hiçbirine bakamamak beni çıldırtacak. 

Dibin dibi not: Artık işe dönmeliyim ve bu beni çok üzüyor... :/ Neyse...

Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

  1. güzel blogmuş takibe aldım..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir seçim olmuş ^^ River candır :))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili river i nerdeyse blogumu actigimdan beri takip ediyorum. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi bir seçim olmuş benim en sevdiğim bloggerlerdendir çok tatlıd8r River :)

    YanıtlaSil
  5. River'i ben de takip ediyorum ve çok seviyorum. son zamanlarda bloguna pek yazmasa da onu okumak çok keyifli. Güzel bir blog tavsiye etmişsin :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison