Ocak Ayında Okuduklarım | 2016

ocak ayinda okuduklarim 2016
Resim alıntıdır.
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben iyiyim. Tatil bitti ve yine stajdayım. :) Hazır fırsatını yakalamışken bu yazıyı geciktirmeden yazayım dedim. Ocak ayında daha fazla kitap okumayı hedefiliyordum ama yine 4 kitap okuyabildim. Gerçi 5'inciye başlamıştım ancak ay bitmeden bitiremedim kitabı. :) Bakalım neler okumuşum...

yaratik avcisi rick yancey

Yaratık Avcısı - Rick Yancey
389 Sayfa
5 Puan
İlginç ve değişik bir kitaptı. Kurgusu, konu bütünlüğü ve karakterler oldukça iyi işlenmişti. Anlatımı iyiydi, yani olayları kafamda canlandırmakta zorlanmadım. Güzeldi. 
Ayrıntılı yorumu için tıklayın.

Beni Sev Diye - Asude

Beni Sev Diye - Asude
592 Sayfa
5 Puan
Harikaydı. Asude'nin kalemi yani, başka ne diyebilirim ki? Kurgu, karakterler, duyguların işlenişi çok iyiydi. Severek, hissederek okudum.
the originals yukselis julie plec

The Originals Yükseliş - Julie Plec
305 Sayfa
5 Puan
Çok iyiydi. Köken vampirlerimizi bu şekilde okumak harikaydı. İç dünyaları, duyguları çok iyi yansıtılmıştı. Ki bir senariste göre gayet iyi bir anlatıma sahipti. 
Ayrıntılı yorumu gelecek.
genclerle basbasa ali fuat basgil
Gençlerle Başbaşa - Ali Fuat Başgil
80 Sayfa
4 Puan
Kitap gayet güzeldi. İçinde gerçekten motive edici yararlı bilgiler ve alışkanlıklarımızı nasıl değiştirebileceğimizi, irademizi nasıl güçlendireceğimize dair bir çok yararlı bilgi yer alıyor. Gençler için bire bir olduğunu düşünüyorum. Okuyun mutlaka. :)
Ayrıntılı yorumu gelebilir.



Eveet... Benim okuduklarım bunlardı. Toplam 1366 sayfa okumuşum. Gerçekten az, ama hiç okuyamamaktan iyidir, değil mi? :) Siz neler okudunuz? 


Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

  1. Yükselişi merak ediyorum ben de, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yaratık Avcısı'nı daha önce okumuştum, güzel bir kitaptı.
    Originals'ın dizisini de kitabını da okuyamadım malesef :* Zaten The Vampire Diaries'ın spin-off'u olduğundan dolayı TVD'ı izlemek gerekiyor önce. Yaza bakıcağım zamanım olursa.
    Çok öpüyorum, ben kaçtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TVD'nin 7. sezon oynuyor sanırım şuan. En azından 3. ve 4. sezonlara kadar izleyebilirsen Originals'a geçiş yapabilirsin. :D Bende şuan ki sezonların bitmesini bekliyorum izlemek için. Yorumun için teşekkürler. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison