Kitap Yorumu: Manolya Kokulu Hikayeler

Manolya Kokulu Hikayeler


Derleyen: Ender Haluk Derince
Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Yakamoz Yayınları

Arka Kapak

"Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir."

Kokulu Kitap Umudunu yitirme, Şu hayatta bir şeyin bitişi her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur. Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 42 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.


Alıntılar

Hepimizin hayatı, yarınlara bırakılmış işlerle, ertelenmiş umutlarla dolu...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sevgi her zaman kolların açık duruşudur, sevgi için kollarınızı kaparsanız, kendiniz dışında tutacak hiçbir şey kalmadığını görürsünüz.
-Leo Buscaglia
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
"Başarısız olmak mı? Ben o duyguyu hiç tatmadım. Benim yaşadıklarım birkaç talihsizlikti."


Yorum

  Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben iyiyim, hatta çok iyiyim. Çünkü yarın CNR kitap fuarına gidiyorum. Almak istediklerimin listesi bayağı bir uzun ve hangi birini alabileceğimi biliyorum. Bakalım yarın neler olacak.

   Her neyse, bu kitabı A101’den almıştım. A101’în kitap kampanyalarını takip etmeye çalışıyorum genelde. Söylemeliyim ki kitabın kokusu bir harika. Eve gelip dolaba koyduğumda, dolabı her açışımda buram buram kokusu yayılıyordu. Bir de okurken sayfaları çevirirken de o hoş kokuyla okumak çok keyifliydi.

   Kitap kimi zaman içinizi ısıtacak kimi zamanda sızlatacak kısa hikâyelerden oluşuyor. Sanırım en uzun hikâyesi 4-5 sayfalıktı.

   Normalde 1 günde bitirebileceğim bir kitap olmasına rağmen yine yaklaşık 4 günde bitirdim. Bunun sebebi de sadece okula giderken minibüste veya dersin başlamasını beklerken büfede okumam.

   Ben sevdim bu kitabı, diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Bakalım onları okumak ne zamana kısmet olacak.

Puanım


Sevgiyle Kalın

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison